nedelja, 31. december 2017

Diego je doma

Tri najlepše besede. Diego ima dom. Nekaj, kar sem si zanj želela iz vsega srca.

Diego ima čisto svojo posteljo v čisto svojem domu.

Ko sem Diega vzela k sebi, je njegova bivša skrbnica dobila idejo za Diegov brlog. Namen je bil iskanje novega, stalnega doma za Diega, opisati njegove težave in njegovo pot okrevanja, ki bi lahko pomagala tudi komu drugemu s podobnimi izzivi. Sčasoma je blog prerasel osnovno zamisel in postal predvsem platforma za širjenje ideje o psom prijazni vzgoji in osveščanju o potrebah naših štirinožcev.

V vsem času objavljanja prispevkov na blogu se je za Diega oglasil le en potencialni posvojitelj, ki pa si je po srečanju z Diegom premislil. Tako sta minili dobri dve leti odkar poskušam zanj najti nekoga, ki bi bil sposoben in pripravljen Diegu ponuditi vse, kar potrebuje.

Diego je zdaj star 4 leta in pol. Čeprav sva odpravila ali omilila marsikatero težavo, zaradi svoje ekstremne občutljivosti še vedno spada v kategorijo zahtevnejših psov. Ker naj bi bil Diego pri meni le začasno, dokler ne najde boljšega in predvsem stalnega doma, si nisem dopustila, da bi Diega popolnoma vzljubila. Tako zelo sem se bala, da bi mi njegov odhod strl srce. Vendar, če želiva napredovati, moram spremeniti svoj odnos do njega in v najin uspeh vložiti sebe v celoti. Zato sva skupaj pisala Dedku Mrazu.

In darilo je tukaj - Diego ima dom. Ima čisto svoj dom, ki si ga deli z mano. Ima mene, za vedno, do konca in nazaj. In jaz imam njega. Od tega trenutka dalje nadaljujeva pot skupaj, kot ekipa, kot družina. Prepričana sem, da nama bo to prineslo napredek, ki si ga oba želiva. Počasi, z majhnimi koraki, s poglobljenim razumevanjem in sprejemanjem drug drugega. Nova spoznanja bova seveda delila z vami, v Diegovem bRlogu.

Diego in jaz vam želiva, da bi bil tudi vaš začetek prihajajočega leta tako srečen in vesel kot je za naju.

1 komentar:

  1. Bravo! Od kar vaju berem, sem si želela takle zaključek zgodbe.Le kje bi mu lahko bilo enako dobro??
    Še enkrat,bravo in srečno!

    OdgovoriIzbriši